Açık Artırmadan Satılık New Holland T7.260 Tekerlekli Traktör































Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.


• Erstzulassung im August 2014
• 260 PS (191 kW) starker 6-Zylinder-Turbodieselmotor
• Stufenloses CVT-Getriebe mit maximaler Fahrgeschwindigkeit von 50 km/h
• Aktueller Betriebsstand: 11.845 Stunden
• Komfortkabine mit Luftfederung, Klimaanlage und luftgefederter Sitz
• Gefederte Vorderachse für bessere Fahreigenschaften auf Feld und Straße
• Elektronisches Bedienkonzept mit Bordcomputer und übersichtlicher Steuerkonsole
• Hydrauliksystem mit Load Sensing, Power Beyond, EHR und Schnellkuppler
• Vier doppeltwirkende Steuergeräte im Heckbereich
• Fronthydrauliksystem serienmäßig verbaut
• Anhängung über festen K80-Kugelkopf hinten
• Bereifung vorne: 540/65 R30 mit ca. 30 % Profil
• Bereifung hinten: 650/65 R42 mit ca. 90 % Profil
Kontakt:
Line Getrost – Surplex
E-Mail: kişileri göster
Tel.: kişileri göster
Aktueller Betriebsstand: 11.845 Stunden
E-Mail: kişileri göster
Tel: kişileri göster
Traktor New Holland T7.260 mit stufenlosem Auto Command Getriebe
Erstzulassung im August 2014
260 PS (191 kW) starker 6-Zylinder-Turbodieselmotor
Stufenloses CVT-Getriebe mit maximaler Fahrgeschwindigkeit von 50 km/h
Komfortkabine mit Luftfederung
Gefederte Vorderachse für bessere Fahreigenschaften auf Feld und Straße
Elektronisches Bedienkonzept mit Bordcomputer und übersichtlicher Steuerkonsole
Hydrauliksystem mit Load Sensing
Power Beyond
EHR und Schnellkuppler
Vier doppeltwirkende Steuergeräte im Heckbereich
Fronthydrauliksystem serienmäßig verbaut
Anhängung über festen K80-Kugelkopf hinten
Kontakt
Line Getrost – Surplex
• First registration in August 2014
• 260 hp (191 kW) 6-cylinder turbodiesel engine
• Continuously variable CVT transmission with maximum travel speed of 50 km/h
• Current operating status: 11,845 hours
• Comfort cab with air suspension, air conditioning and air-suspended seat
• Sprung front axle for better driving characteristics in the field and on the road
• Electronic operating concept with on-board computer and clear control console
• Hydraulic system with Load Sensing, Power Beyond, EHR and Quick Coupler
• Four double-acting control units in the rear area
• Front hydraulic system installed
as standard
• Attachment via fixed K80 ball head at the rear
• Front tyres: 540/65 R30 with approx. 30% tread
• Rear tyres: 650/65 R42 with approx. 90% tread
Contact:
Line Gerost – Surplex
E-mail: kişileri göster
Phone: kişileri göster
Auto Command à variation continue
• Première inscription en août 2014
• Moteur
turbodiesel 6 cylindres de 260 ch (191 kW)
• Transmission CVT à variation continue avec une vitesse de déplacement maximale de 50 km/h
• État de fonctionnement actuel : 11 845 heures
• Cabine confort avec suspension pneumatique, climatisation et siège
à suspension pneumatique
• Essieu avant à ressorts pour de meilleures caractéristiques de conduite dans les champs et sur route
• Concept de commande électronique avec ordinateur de bord et console
de commande claire
• Système hydraulique avec détection de charge, Power Beyond, EHR et attache
rapide
• Quatre unités de commande à double effet à l’arrière
• Système hydraulique avant installé
de série
• Fixation via une rotule K80 fixe à l’arrière
• Pneus avant : 540/65 R30 avec environ 30 % de bande de roulement
• Pneus arrière : 650/65 R42 avec environ 90 % de bande de roulement
Contact:
Line Gerost – Surplex
Courriel : kişileri göster
Téléphone : kişileri göster
Auto Command a variazione continua
• Prima immatricolazione nell'agosto 2014
• Motore
turbodiesel a 6 cilindri da 260 CV (191 kW)
• Trasmissione CVT a variazione continua con velocità massima di marcia di 50 km/h
• Stato operativo attuale: 11.845 ore
• Cabina comfort con sospensioni pneumatiche, aria condizionata e sedile
a sospensione pneumatica
• Assale anteriore molleggiato per migliori caratteristiche di guida in campo e su strada
• Concetto di comando elettronico con computer di bordo e console
di comando chiara
• Impianto idraulico con Load Sensing, Power Beyond, EHR e Quick Couplingr
• Quattro centraline a doppio effetto nella zona
posteriore
• Impianto idraulico anteriore di
serie
• Fissaggio tramite testa a sfera fissa K80 nella parte posteriore
• Pneumatici anteriori: 540/65 R30 con battistrada
di circa il 30%
• Pneumatici posteriori: 650/65 R42 con battistrada
circa il 90%
Contatto:
Linea Gerost – Surplex
E-mail: kişileri göster
Telefono: kişileri göster
• Eerste inschrijving in augustus 2014
• 260 pk (191 kW) 6-cilinder turbodieselmotor
• Continu variabele CVT-transmissie met maximale rijsnelheid van 50 km/u
• Huidige bedrijfsstatus: 11.845 uur
• Comfortcabine met luchtvering, airconditioning en luchtgeveerde stoel
• Geveerde vooras voor betere rijeigenschappen in het veld en op de weg
• Elektronisch bedieningsconcept met boordcomputer en overzichtelijke bedieningsconsole
• Hydraulisch systeem met Load Sensing, Power Beyond, EHR en snelkoppeling
• Vier dubbelwerkende bedieningseenheden in het achterste gedeelte
• Hydraulisch systeem aan de voorzijde
standaard geïnstalleerd
• bevestiging via vast K80 kogelhoofd aan de achterzijde
• voorbanden: 540/65 R30 met ca. 30% profiel
• achterbanden: 650/65 R42 met ca. 90% profiel
Contact:
Lijn Gerost – Surplex
E-mailadres: kişileri göster
Telefoon: kişileri göster